Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Nervous about nothing

Av Malin Eriksson - 22 november 2009 22:37

   Fullt upp nu i några dagar.. Så har inte tagit mig tid till att sitta vid datorn.

Ja i torsdags va det ju Billys och min sista kväll innan jag skulle åka hem och jobba och han iväg på resan. Så vi bara myste och lagade pannkakor till middag, självklart blev det ärtsoppa innan, Billy måste ju få sin vilja igenom ibland också:P Sen blev det ju lite Mammas pojkar. Inget speciellt bara ta det lugnt och njuta av den sista stunden innan han skulle åka.


Jag måste erkänna att jag har vart så sjukt jävla nervös och mått skitdåligt ända sen jag åkte hem i fredags morse. Jobbade ju kväll på fredagen kom inte i säng förns vid 01.. Sov sjukt dåligt sen upp 05.30 för att jobba frukost.. Kunde knappt sova för jag drömde typ om flygplan eller något.. Sen är det en jävla idiot som ringer och väcker mig typ 03.20 och jag får hjärtattack (har på högsta volym för att va säker att jag vaknar) Somna om, känns som jag knappt hinner nudda kudden innan Billy ringer och väcker mig innan han och Ola ska gå på planet. Då sätts nervositeten igång på högvarv.. Fy fan.. Gick bra att jobba trotts allt. Gick och tänkte massa dumt hela dagen fick blinka bort tårarna några gånger. Jag vet att det typ är farligare att cykla än att flyga med ändå. Så himla onödigt orolig att det ska hända dem något. Blir ju inte bättre av att igår kväll runt 22 mellanlandade de i LA, och då skrev Billy typ så här i ett sms "har äntligen landat i LA efter tumult på planet, polisen (cops:p coolt va? hihi) stormade in och grep en man som va helt störd".. o då blev jag självklart ännu mer nervös.. Trodde ju typ att det va en självmordsbombare som tänkt att kapa planet med inte fått igång sin bomb eller något..

 Men det hade gått bra allting lite jobbig resa bara.. Han ringde vid halv tio imorse och sa att allt gått bra. Det va jävligt sjukt, den där snubben som blev gripen av cops, han hade tydligen vart as packad och när alla sov så hade han försökt våldta den sovande tjejen bredvid honom.. Jävla idiot. Skulle ju typ kunna hugga ku*'n av sådana äckel.. Men nu känns allt bra! Så himla skönt att höra hans röst imorse. Hoppas de får två jätte mysiga och spännande veckor, tror de kommer klara sig bra med hjälp av mina skyddsänglar jag beställde från internet och gjorde en fotlänk (eller armband) av:D

                                            


Åhh undra hur nervös jag kommer va när Saris och jag ska flyga till Olso då.. Inte lika nervös tror jag, inte samma grej, man tänker ju hellre att det händer mig något än någon annan.


Nemen apropå den där jävla idioten.. Det är typ en snubbe som är runt 26 som ser ut som 18 som började på brottningen för några år sen. Han kommer från Malmö men flyttade hit för att plugga. Brottades innan så började på vår klubb för att inte sluta med det bara för han flyttade. O vi snackade väl som alla snackade med alla på träningarna. Han va ju ny i gänget så man måste ju va schysst tycker man ju.. Men jag vet inte om det va värt det. Vi bytte ju nummer för att jag va ju tränare för nybörjargruppen och om det va så att jag inte kunde någon kväll så kunde han ta träningen ist för mig om ni förstår. Och han började ju va extra snäll mot mig och pratade alltid så himla mycket. Tänkte ju inte att det va något speciellt med det. Men sen började han typ tjata om att vi skulle ses och sånt. Sen efter något år när han fortfarande inte förstod att jag inte va intresserad skrev jag i ett sms att jag inte va intresserad och att jag knappt inte hinner träffa mina närmaste vänner och då inte för att va taskig men det känns inte som jag har tid att lägga ner tid och umgås med honom, måste ju va rädd om de man har och tycker om.. Inte lägga ner tid på en jobbig jävel som inte fattar vad nej är. Ahh men han iaf har skickat sms och ringt mig(o jag har klickat) i snart två år efter att jag slutat träna på brottningen. Vi har ju inte setts, typ jag som duckat när jag sett han på stan. Men vad är grejen, om man inte svarar på sms eller på samtal på två jävla år borde man ju fatta.. Men inte han inte.. Lite läskigt faktiskt,vad vill han mig liksom?


Ne nu ska jag läsa mina prinsessors bloggar. Äntligen, så himla mysigt!


pusspusspuspusssuspusss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Eriksson - 23 december 2009 01:44

gud vilken duktig blogg tjej jag är. haha. tror inte alls att det här är min typ av rulle:s hmm när skrev jag senast. 9 dec. fy tusan. det är nog ingen som läser den här skiten ändå. haha. men det är faktiskt så att jag har verkligen knappt haft tid....

Av Malin Eriksson - 9 december 2009 10:51

Kul att de borrar eller hackar (låter det som) sönder ett berg precis utanför Billys sovrumsfönster:( De börja vid halv nio och de har inte slutat än:(helt galna.. Nu ska jag gå o handla, laga lite mat till killarna innan jobbet. Hyra en rulle ocks...

Av Malin Eriksson - 8 december 2009 16:26

Åkte ju till Billy igår, sitter och väntar på honom nu. Hoppas ha kommer snart så jag får se han en halvtimme iaf. Blir en vecka med lite Billy och mycket jobb. Men jag får ju sova med honom iaf:)   Jag kom hem hit före honom igår. När jag ska st...

Av Malin Eriksson - 6 december 2009 14:46

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit och hälsat på mina älsklingar Eve&Vix i Oslo. Vi har haft jätte mysigt. Kanske inte hunnit med så jätte mycket skulle velat vart där såååå mycket längre. Får bli nästa gång. Va superduper mys hemma hos Nat...

Av Malin Eriksson - 1 december 2009 22:32

Jobbat dag idag.. Det har gått braa:) Förutom att jag mådde illa som en svin på förmiddagen.. Så fort jag kände någon lukt ville jag typ kuta till toan.. Men "storMicke" sa att jag skulle köra på det gamla tricket att dricka avslagen cola.. Men det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards