Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Shooooppat alldeles för mkt..

Av Malin Eriksson - 23 november 2009 23:42

Idag gjorde jag några jätte fina inköp, bla annat en sjukt fin och asmysig tröja från Bondelid med en stor gosig polokrage.. Älskar när Mq får in vinterkläder.. Alltid så fina stickade tröjor som man inte kan säga nej till.  Men det va ju dumt nu när det snart är julklappar. Som tur är ju redan Billys inköpt.. Men lön på fredag så då är det lugnt;) Idag har jag vart med Jessica hela dagen plus lite träning på gymet. Skulle tränat brottning idag med det va tydligen inget idag imorgon ist och då jobbar jag självklart kväll,piss också:( 


Jessica och jag va barnvakt åt hennes killes brorsdotter.. Jag har typ aldrig sett en så söt unge.. Åhh man blir ju så sugen haha fast nej inte på minst fem år! Mysigt att få träna upp sig lite;) Sova nu.. Upp rättså tidigt för att göra ett besök hos tandregleringen.. Har typ haft en ståltråd sticka rakt in i tandköttet i snart två månader.. Har försökt fått en tid innan min den här tiden jag har imorgon men de svarar aldrig i telefonen. Så jag har fått stått ut.. Typ fått huvudvärk och ont i hela käken av det:( Ska ge dem en pik imorgon! Sen blir det träning och jobb:)


Måste bara säga att jag saknar Billy något så fruktansvärt.. Asjobbigt att inte kunna höras varje dag.. Inte åka ifrån mig så länge en gång till! Soov gott nu! pusspuss och goo natt!<3

 
 
Ingen bild

Vix

24 november 2009 12:55

Naaaw gullan då! Men snart kommer du till oss och rockar! Sen när du åker hem så är b där hos dig igen :) hihi. bara nån vecka kvar nudå!!! :D

PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Eriksson - 23 december 2009 01:44

gud vilken duktig blogg tjej jag är. haha. tror inte alls att det här är min typ av rulle:s hmm när skrev jag senast. 9 dec. fy tusan. det är nog ingen som läser den här skiten ändå. haha. men det är faktiskt så att jag har verkligen knappt haft tid....

Av Malin Eriksson - 9 december 2009 10:51

Kul att de borrar eller hackar (låter det som) sönder ett berg precis utanför Billys sovrumsfönster:( De börja vid halv nio och de har inte slutat än:(helt galna.. Nu ska jag gå o handla, laga lite mat till killarna innan jobbet. Hyra en rulle ocks...

Av Malin Eriksson - 8 december 2009 16:26

Åkte ju till Billy igår, sitter och väntar på honom nu. Hoppas ha kommer snart så jag får se han en halvtimme iaf. Blir en vecka med lite Billy och mycket jobb. Men jag får ju sova med honom iaf:)   Jag kom hem hit före honom igår. När jag ska st...

Av Malin Eriksson - 6 december 2009 14:46

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit och hälsat på mina älsklingar Eve&Vix i Oslo. Vi har haft jätte mysigt. Kanske inte hunnit med så jätte mycket skulle velat vart där såååå mycket längre. Får bli nästa gång. Va superduper mys hemma hos Nat...

Av Malin Eriksson - 1 december 2009 22:32

Jobbat dag idag.. Det har gått braa:) Förutom att jag mådde illa som en svin på förmiddagen.. Så fort jag kände någon lukt ville jag typ kuta till toan.. Men "storMicke" sa att jag skulle köra på det gamla tricket att dricka avslagen cola.. Men det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards