Direktlänk till inlägg 28 november 2009

De senaste dagarna

Av Malin Eriksson - 28 november 2009 23:27

Ooj det va länge sen. Fan man hinner ju knappt med det här med blogg. Gör det bara för Eve och Vixs skull, så det har koll på läget;D

(måste ju få ha nån bortförklaring)

Ja sen sist så har jag jobbat och tränat i torsdags. Trog även svininfluensasprutan då:P va världens jävla kö. Trodde inte jag skulle hinna til jobbet i tid så ringde och bad dem börja duka upp inför middagen.. Men sjuksköterskerna va jätte snabba och duktiga så jag stod i kö och fick sprutan på max 20-25 minuter. Och då va det kanske 250 pers före mig i kö och då överdriver jag inte. Aja intressant o veta liksom haha. Men har lite ont eller inte ont men det känns som om jag har träningsvärk där de tog den men inget annat, sköönt. Och nej Therese det gör inte ont att ta den och det är inte alls farligt, tar bara en sekund!:)


Sen fredag jobbade jag frulle så lite segt att gå börja 05 efter att ha jobbat kväll.. Men det gick bra förutom att någon va puckad och låste in nyklarna så jag inte kunde komma in i köket och på backoffice så jag fick ringa securitas sen kunde de inte hjälpa mig då fick jag ringa Sara(personalansvarig) och väcka henne två timmar innan hon skulle gå upp, kuuul.. Va riktigt skoj att jobba för en tjej som hette Josefin skulle lära sig hur man gjorde allt när man jobba frukost så jag fick visa henne, för hon skulle jobba själv lör-sön. Hon är Thersese(konferense) lillasyster. Hon bor i Usa och är förlovad med en yrkessoldat som tydligen är ett jätte vanligt yrke där. Helt sjukt vilka olika liv man lever:P Roligt att få höra hur det är att leva där och sånt:)


Sen efter jobb så va jag och klippte mig hos Linn sen köpte jag julklappar till syrran. Hängde med lillebror ett tag, han behövde låna lite pengar det va därför han tog sig tid;) Senåkte jag med Therese och Sara upp till Cg för att köpa lite ingredienser till Yakantarna (hur stavas det Eve?) Saris och jag plockade ihop medans Therese va duktig och jobbade lite med Glittergrejset där. Hon va förövrig ritkigt duktig på att köra bil, inte alls rädd, snarare impad;) hi

Sen blev det idol och cirkusMöller. Kollade inte klart idol, hem och packa ist. Fan jag vet fortfarande inte vem som åkte.Skit jag som skulle skriva sms till Therese och berätta:P ojdå. Sen blev det soviiis..








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Eriksson - 23 december 2009 01:44

gud vilken duktig blogg tjej jag är. haha. tror inte alls att det här är min typ av rulle:s hmm när skrev jag senast. 9 dec. fy tusan. det är nog ingen som läser den här skiten ändå. haha. men det är faktiskt så att jag har verkligen knappt haft tid....

Av Malin Eriksson - 9 december 2009 10:51

Kul att de borrar eller hackar (låter det som) sönder ett berg precis utanför Billys sovrumsfönster:( De börja vid halv nio och de har inte slutat än:(helt galna.. Nu ska jag gå o handla, laga lite mat till killarna innan jobbet. Hyra en rulle ocks...

Av Malin Eriksson - 8 december 2009 16:26

Åkte ju till Billy igår, sitter och väntar på honom nu. Hoppas ha kommer snart så jag får se han en halvtimme iaf. Blir en vecka med lite Billy och mycket jobb. Men jag får ju sova med honom iaf:)   Jag kom hem hit före honom igår. När jag ska st...

Av Malin Eriksson - 6 december 2009 14:46

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit och hälsat på mina älsklingar Eve&Vix i Oslo. Vi har haft jätte mysigt. Kanske inte hunnit med så jätte mycket skulle velat vart där såååå mycket längre. Får bli nästa gång. Va superduper mys hemma hos Nat...

Av Malin Eriksson - 1 december 2009 22:32

Jobbat dag idag.. Det har gått braa:) Förutom att jag mådde illa som en svin på förmiddagen.. Så fort jag kände någon lukt ville jag typ kuta till toan.. Men "storMicke" sa att jag skulle köra på det gamla tricket att dricka avslagen cola.. Men det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards