Direktlänk till inlägg 23 december 2009

ny uppdatering! fööör länge sen sist:S

Av Malin Eriksson - 23 december 2009 01:44

gud vilken duktig blogg tjej jag är. haha. tror inte alls att det här är min typ av rulle:s hmm när skrev jag senast. 9 dec. fy tusan. det är nog ingen som läser den här skiten ändå. haha. men det är faktiskt så att jag har verkligen knappt haft tid. jobbat i sthlm sen jobbat på sunlight sen tillbaka till sthlm. känns som om jag nästan bara har tid och lust att skriva när jag ligger hemma ensam i min egna säng. Ja ko´mmer inte ihåg vad jag gjort de senaste veckorna förutom just att jobba. har ju inte hunnit med Billy direkt. inte mina älskade prinsessor heller, någon snabbis hit och dit. hoppas få träffas så mycket som möjligt nu under julen. sen bär det av till sthlm igen och jobba på nyår. kul tjej.. men det är sjukt jäkla bra betalt som man inte kan tacka nej till. behöver ju endel pengar nu till våren till flytten. så bäst att tacka ja till alla tider man får så här i himlajävlabajslågkonjunktur. himla skit.


Fick ju en hel dag med Billy igår.  Han överaskade mig med att skita i att gå på en julfest med petter och ägnade dagen/kvällen/natten med mig ist så hemfärden till nypan blev uppskjuten. Vi bestämde oss för att ha våran lilla egna julafton. Jag ska ju fira hemma och han hos sin mamma. Började dagen med att springa en runda på stan. Jag skulle kolla om en skjorta från dior fanns på nk som jag tänkte att han skulle få i födelsedagspresent (han fyller ju 5 jan) O han skulle köpa min julklapp. Dagen innan blev det inget köp när han va och julhandla med Ola. För han hade sådan sjuk ångest över vad han skulle köpa till mig. Eller han viste ju vad med inte vilken. Vi delade ju såklart på oss och fick bestämma mötesplats efter en h eftersom jag glömt mobilen hemma, åhh pucko.

Sen efter stan hjälpte vi hans mormor att handla lite sen fikade vi hos henne. Fick en julklapp av henne med:) Gulligt! Oshysst av mig som inteköpt något till henne, men hon fick julkort på posten häromdagen sen sist vi va hos henne så gav jag henne en liten julblomma sen hembakat julgodis så jag kanske inte behöver känna någon skuld. När vi kom hem lagade vi lite julmat. Inte så mycket med typ det godaste:P Vi käkade o drack lite vin till och  sen blev det glögg och julklapps öppning:P hihi. Ja jag hade verkligen inte en jävla aning om vad jag skulle få. Försökte ju lista ut vad han köpt eftersom han sa att han verkligen inte kunde bestämma sig vilken han skulle köpa och hade frågat några tjejer som stod och tittade på dem om råd och de hade helt olika åsikter. Fatta ingeting. trodde det va en klänning eller något i den stilen. Men sen när jag skaka på paketet så skrek det inom mig för jag trodde det va en väska och det va det, men inte vilken väska som helst. utan en från Donna Karan:p wiiiiiiiiiiihihi. han hade tydligen snappat upp att jag alltid säger att jag tycker de är så fina och att jag ska köpa en sån när jag får lön(vilket jag aldrig gör), så fort jag ser någon ha en sådan. Mysigt. och han fick ju ett armband från Efva Attling. Han sa att det va fint och att han tyckte om det men trodde han skulle få pikar av sina vänner att det ser femenint ut. Men det är ju ett killarmband ju. eller unisex eller vad det heter så kille och tjej men men. Ville ju att han skulle bära samma text som jag har på det halsbandet jag fick av honom när jag fyllde. Amor Vincit Omnia står det på det.

Ja alltså Love Conquers All. Det är någonting jag verkligen tror starkt på (tack vare Billy) , gör ni?   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Eriksson - 9 december 2009 10:51

Kul att de borrar eller hackar (låter det som) sönder ett berg precis utanför Billys sovrumsfönster:( De börja vid halv nio och de har inte slutat än:(helt galna.. Nu ska jag gå o handla, laga lite mat till killarna innan jobbet. Hyra en rulle ocks...

Av Malin Eriksson - 8 december 2009 16:26

Åkte ju till Billy igår, sitter och väntar på honom nu. Hoppas ha kommer snart så jag får se han en halvtimme iaf. Blir en vecka med lite Billy och mycket jobb. Men jag får ju sova med honom iaf:)   Jag kom hem hit före honom igår. När jag ska st...

Av Malin Eriksson - 6 december 2009 14:46

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit och hälsat på mina älsklingar Eve&Vix i Oslo. Vi har haft jätte mysigt. Kanske inte hunnit med så jätte mycket skulle velat vart där såååå mycket längre. Får bli nästa gång. Va superduper mys hemma hos Nat...

Av Malin Eriksson - 1 december 2009 22:32

Jobbat dag idag.. Det har gått braa:) Förutom att jag mådde illa som en svin på förmiddagen.. Så fort jag kände någon lukt ville jag typ kuta till toan.. Men "storMicke" sa att jag skulle köra på det gamla tricket att dricka avslagen cola.. Men det ä...

Av Malin Eriksson - 30 november 2009 19:56

Idag har jag jobbaet frukost. Åkte hem från sthlm igår kväll efter jag jobbat på EV. Sen sov jag på Sunlight för jag skulle börja jobba vid 05. Lika bra att va på plats;) Fast sov skit dåligt så är inte den piggaste nu. På eftermiddagen va jag hos Li...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards