Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Fix the world up for me

Av Malin Eriksson - 11 november 2009 00:20

Dålig jag är på att skriva.. men Julsagan filmen va bra:) har ju sett typ tre versioner av den filmen, tror den här va den bästa!


Nu är jag hemma i nypan igen. Känns skönt fast ändå inte.. Jag HATAR att åka ifrån Billy. Det är så himla jobbigt. Vill ju ha han där runt mig hela tiden. Inte va ifrån han miiiinst en vecka. Ibland två tom tre. Nu har jag haft tur de senaste månaderna att vi har kunnat pussla ihop våra helger bra. Så vi kunnat ses ganska ofta. Men då känner jag mig ju dum mot mina vänner när jag åker till sthlm. Det är så svårt. När jag är hemma jobbar jag ju och hinner bara träffa vänner någon dag. Det är ju inte direkt så jag hinner med alla på en gång. Så då går det ju ett bra tag innan man ses nästa gång. Kände mig som ett svin idag när jag träffa Carro på stan. Jag sa typ i slutet av augusti när vi sågs senast att "ahh men jag jobbar bara tre dagar nästa vecka så vi kan ju höras av" hmm och nu är det början av Novenber liksom. Bajsmalin. Ska försöka planera denna vecka på ett bra sätt!


Hann med Jessica och Anton en stund efter min återkommst till stan plus att jag va på Arb.förmedlingen Jessica skulle dit så jag följde med. Fick följa med in bara för att hon har min gamle brottartränare som handläggare:P Jag fick lite uträttat där jag med. Ska söka någon arb.löshetskassa Soft att få typ 2-3000kr för ingeting i månaden;)


Tror jag är inne i en ganska deppig period. Eller jag vet inte. Billy säger att jag borde gå och prata med någon haha ne det är inget för mig.

Problemet är att det känns som om jag har så mycket som jag vill, saknar och längtar till. Känner mig typ gammal. Känner mig asdålig som inte har ett jobb. Visst jobbar ju på Sunlight sen 1½ år tillbaka men det är ju mer och mindre tider liksom. Känns som om jag inte kommit någonstans i mitt "vuxna" liv efter skolan. Mina vänner reser iväg och har massa drömmar och planer. Men jag vet typ inte alls vad jag vill. Fast har lite funderingar och några planer.

Jag ska skriva en lista:


1: Jag vill ha ett fast jobb som jag trivs med(vem vill inte det liksom)

2: Tjäna mycket pengar som jag kan lägga på hög och spara till en Master make up artist & Hårstylist utbildning och sen även till en Floristutbildning

3. Flytta till Sthlm och ihop med B (till våren, Yeah!!)

4. Börja träna som jag gjorde förut. Känner mig så himla klen. Visst jag tränar väl men det är ju inte brottning och inte så mycket som då och inte heller lika regelbundet. Ska bli bättring, LOVAR!

5: Åka utomlands ett tag. Inte såå länge men ett bra tag. Kommer nog ett tillfälle om något år som jag kan sticka iväg ett tag då jag måste tänka på annat. INGET jag vill prata om alls just nu :´(


Kommer inte på någon mer just nu. Tror jag tänker lite för mycket och det är inge bra att jämföra sig med andra och tänka vad de har gjort och inte jag. Hade jag velat hade jag gjort det.

Nu ska jag se framåt och börja sakta men säkert fixa det här.


Nepp dags för sängen. Sov gott! Kyss



Ps. Saknar så många. Vill va på så många olika ställen och träffa alla igen. Himla skit.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Eriksson - 23 december 2009 01:44

gud vilken duktig blogg tjej jag är. haha. tror inte alls att det här är min typ av rulle:s hmm när skrev jag senast. 9 dec. fy tusan. det är nog ingen som läser den här skiten ändå. haha. men det är faktiskt så att jag har verkligen knappt haft tid....

Av Malin Eriksson - 9 december 2009 10:51

Kul att de borrar eller hackar (låter det som) sönder ett berg precis utanför Billys sovrumsfönster:( De börja vid halv nio och de har inte slutat än:(helt galna.. Nu ska jag gå o handla, laga lite mat till killarna innan jobbet. Hyra en rulle ocks...

Av Malin Eriksson - 8 december 2009 16:26

Åkte ju till Billy igår, sitter och väntar på honom nu. Hoppas ha kommer snart så jag får se han en halvtimme iaf. Blir en vecka med lite Billy och mycket jobb. Men jag får ju sova med honom iaf:)   Jag kom hem hit före honom igår. När jag ska st...

Av Malin Eriksson - 6 december 2009 14:46

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit och hälsat på mina älsklingar Eve&Vix i Oslo. Vi har haft jätte mysigt. Kanske inte hunnit med så jätte mycket skulle velat vart där såååå mycket längre. Får bli nästa gång. Va superduper mys hemma hos Nat...

Av Malin Eriksson - 1 december 2009 22:32

Jobbat dag idag.. Det har gått braa:) Förutom att jag mådde illa som en svin på förmiddagen.. Så fort jag kände någon lukt ville jag typ kuta till toan.. Men "storMicke" sa att jag skulle köra på det gamla tricket att dricka avslagen cola.. Men det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards