Alla inlägg den 1 december 2009

Av Malin Eriksson - 1 december 2009 22:32

Jobbat dag idag.. Det har gått braa:) Förutom att jag mådde illa som en svin på förmiddagen.. Så fort jag kände någon lukt ville jag typ kuta till toan.. Men "storMicke" sa att jag skulle köra på det gamla tricket att dricka avslagen cola.. Men det är fasen inte gott att dricka cola när man inte är sugen.. Men efter colan, en ipren och någon timme så blev jag en ny människa;) Skönt trodde nästan att jag skulle bli magsjuk kändes precis så sist jag blev det. Men fan hatar det verkligen skulle inte palla det nu. Mycket jobb som man inte vill missa sen norge ju.


När vi skulle käka lunch så sa Annelie(Gymansvarig) att Axel killen som praktiserar i gymmet håller på at utbilda sig till PT så att om någon ville få ett personligt träningsprogram och gå igenom alla maskiner och inställningarna så att det passar en så kunde han få träna att göra det på oss i personalen:) Sooooooft! Precis vad jag ville ha med det kostar ju i vanliga fall som jag inte har lust att lägga pengar på just nu. Så jag nappa direkt och har nu gått igenom alla maskiner och fått ett nytt träningsprogram så att jag kan nå mina mål på bästa sätt:) hihi Det roliga är ju att när jag kör gym så kör jag ju lite bara asså typ bra med vikt så jag orkar 15x4 på nästan alla övningar förutom mage då. Men nu ska jag lägga på massor mer. Fan jag va ju starkare än vad jag trodde. Orkar typ 10 kg mer på vissa maskiner bara för att jag har ändrat instälningana på sitsen och bröstplattan.. As bra juuu:D 


Va ju på bio med Therese förut, vilket va jätte mysigt. Vi såg Luftslottet som sprängdes. Asså jag hade typ ställt in mig på att den inte alls skulle va så bra. Men den va ju nästan den bästa..Men alla tre är ju bra på sina sätt. Sjukt bra filmer! Man sitter verkligen på helspänn och är lite smått nervös alltid. Måste ses!


Sovis nu.. Blir att jobba kväll imorgon. Måste packa inför norge. Vet inte ens vad jag ska ha på mig eller vad jag ska ha för väska:( Väskan får ju typ inte alls va stor typ 50x40x20cm. Men det löser sig nog, hoppas jag måste ju få med mig allt bara..


Sov goooott  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards