Alla inlägg den 8 december 2009

Av Malin Eriksson - 8 december 2009 16:26

Åkte ju till Billy igår, sitter och väntar på honom nu. Hoppas ha kommer snart så jag får se han en halvtimme iaf. Blir en vecka med lite Billy och mycket jobb. Men jag får ju sova med honom iaf:)


Jag kom hem hit före honom igår. När jag ska ställa in min väska i hans rum så står det typ as mycket shoppingbagar där. Skit fina som typ i Sex and the city:P hihi in fula plastpåsar:P Blir så sjukt sugen och ses vad han köpt. För jag visste ju att han köpt ngt till mig:)

Jag fick en av de finaste påsarna. Från Ralph Lauren. I den låg en låda med jättefint sidenband knutet runt sen en rosett. Sen öppnar jag lådan och då är det silkespapper runt och ett litet gulligt klistermärke som håller fast det. Sen låg det en stekig piké som va röd där i:) Den va jätte fin. Påminner mig lite om min stil jag hade i slutet av högstadiet och början av gymnasiet. Ah men det jag ville komma fram till med min noga beskrivning va att det va så himla fint och noga gjort. Tänk om man hade råd att gå i sådana affärer och köpa sånna fina grejer alltidjämt. Billy sa typ att de fick as bra service, de fick sitta ner när de kom fram med förslag på kläder. Sen när de bestämmt sig så tog de deras kort gick till kassan sen kom de tillbaka med det de köpt sen kortet och kvittot så de fick skriva under. Soooft, de borde känt sig riktigt viktiga:) Sen fick jag ett jätte fint Ed hardy linne:) Kanske lite tufft för mig men det va fint! Nu kommer han hem hihi. Måste gå o pussa på han nu!

Pusspuss såläng  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards