Alla inlägg den 6 december 2009

Av Malin Eriksson - 6 december 2009 14:46

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit och hälsat på mina älsklingar Eve&Vix i Oslo. Vi har haft jätte mysigt. Kanske inte hunnit med så jätte mycket skulle velat vart där såååå mycket längre. Får bli nästa gång. Va superduper mys hemma hos Natha och Empan också. De hade gjort tacos när vi kom dit för lite fest i fredags. Sen blev det fylla:) Kanske lite mycket också.. Nu kommer jag inte ihåg vad ställena hette som vi va på men det första va kasst och det andra va jättebra:) Blev en lång natt;) hihi Sen dagen efter va jag totalt död. Eller alla tror jag?! Va väldans gott med donken på kvällen fast man ångrar sig ju alltid efter:P Sen blev det lördagsmys med film och lite gottis. Alla somna typ efter en halvtimme eller nått. Kunde ju dock inte sova sen på natten. Men det va inte för att jag inte va trött för jag va helt slut. Men deras underbara rumskompisgranne(??) hade ju fest hela jäkla natten. Dumma. Trodde man lärde sig visa respekt när man va yngre än oss men nej det behöver man inte kunna trotts att man börjar närma sig 30.. Då vet vi det!

Somna typ halv två kanske. Sen ringde klockan vid 04. Taxin kom 05 då bar det av till bussen sen flyget. Det va en asäcklig snubbe som höll på att attackera oss när vi skulle fråga om vägen till bussen. Men han blev tagen av vakter sen så det va bra:P hihi

Både resan hem och dit gick jätte bra:)

Nu har jag sovit några timmar. Ligger och väntar på att klockan ska bli 19 för Billy ska ringa då.. Längtar så sjukt mycket. Ska nog åka till sthlm imorgon. Äntligen! Ne nu ska jag gå upp och prata lite med min far. Pusspuss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards